söndag 3 januari 2010

Paket till svärmor


Svärmor blir alltid så imponerad när jag sytt något så hon skulle ju få något sytt i julklapp utöver alla bilder på sitt barnbarn. Är väldigt nöjd med min "påskorv" så en sån fick det bli tillsammans med en spishandduk. Det blommiga tyget har legat ett tag i mina gömmor och inte riktigt tilltalat mig, men blev i min tillklippar iver blev det en favorit och nu är min bit slut :(

Plus: Lärt mig göra knapphål, och att svärmor blev såååå imponerad.

Minus: Tyget slut :(

3 kommentarer:

Sjöormen sa...

Då kanske du kan lära mig göra knapphål, min maskin vägrar!

Juni Kramer sa...

Hej! Du har en sån fin sida! Jag har också skapat en syblogg (igår..!) och undrar hur du får till bakgrunden? Jag vill också ha mönstrad bakgrund men inte någon av mallarna hos blogspot. Har du lust att berätta hur du gjorde?

Mvh Saga

knusochklem.blogspot.com

Juni Kramer sa...

Tack för hjälpen, nu har jag en ny bakgrund på min blogg! :)