måndag 15 september 2008

Näsduksfodral i massor

Idag har det sytts näsduksfodral i massor, verkligen jättemånga. De är ju verkligen så lätta att sy att det bara rullar på. Dels var jag ju bara tvungen att sy något i mina nya tyger så då blev det ett fodral i varje färg där, sen var det lite massproduktion också. Nu ligger de fint i en låda och väntar på en ägare.



I väntan på att min "vanliga" maskin ska komma tillbaka så har jag börjat sy några "dagisväskor" tänkte att en kunde vara bra till tvättmedel mm när man ska gå iväg till tvättstugan. Och går det åt mycket tyg så betyder det bara att man får köpa hem mer. Eller hur :P Tyvärr går det inte in mycket mer i mitt tygskåp så jag måste sy undan lite nu. Har sett så många fina tyger som jag skulle vilja ha. Men det får bli i alla fall efter löning.

Natti natti

Inga kommentarer: