fredag 26 december 2008

Dålig på uppdatering och sömnad

Ja det har jag verkligen varit. Men jag har haft fullt upp med att lära mig ligga på soffan och vila och det är en konst som jag behärskar bra nu.

Jag lovade någon gång i november att jag inte fick köpa mer tyg före julafton och check jag klarade det. Men idag har jag handlat till mig själv. Testade den nya webbutiken mjukatyger.se. ska bli spännade att göra något med dem. Köpte även av deras egna tyger som inte kommit ut i butiken ännu. Kommer väl någon gång nästa år, jag har ju inte direkt torka på tyger så mig går det ingen nöd på. Lägger in bilder när de nya tygerna har anlänt. Funderar även på att beställa lite interlock till mina ugglor och elefanter. Hade inte varit så tokigt så man kan göra lite olika kombinationer.

Sen har jag fått ett jättebra brev från en som sytt små kläder. Ett mönster på byxa och Body så nu ska jag sy lite till mitt lilla knytte. Tack så jättemycket för det.

Återkommer snart med en av mina snabbt ihopfixade julalster. Ska bara hitta kameran först :P

Inga kommentarer: