söndag 28 december 2008

Ändrade planer

Igår innan jag skulle lägga mig så fixade jag ihop en beställning till stoff och stil. Var nära på att trycka på knappen när jag kom på att jag ska ju till Kristianstad på dop till veckan, undra som Gittes har öppet? Har kört förbi där så många gånger på vägen till stranden men aldrig gått in där. Men efter att ha förstått att det ska vara en bra affär så väntar jag med min stoff och stil beställning och shoppar loss hos henne istället. Det ska bli så roligt att handla live. Har ingen bra tygbutik här i närheten :(

Stoff och stil skall senare föräras med ett besök när jag är på besök hos min syster i Eslöv, är ju inte så långt till malmö då :D

Sen har jag och en kursare planerat att vi till våren någon gång ska göra ett besök i Tygriket. Har aldrig varit runt på de ställena, men det gäller att spara pengar. Något som är lättare sagt än gjort, blir en kostsam vår på många sätt.

Inga kommentarer: