söndag 25 januari 2009

Kvällspyssel


För att ni inte skall tro att jag bara tävlar och inte gör något tänkte jag visa upp ett litet gör om mig projekt jag påbörjade igår. Budade hem dessa på tradera för ett par månader sedan för 5kr. Nu syns det inte på bilden men hela kanten runt om är först röd muddkant och på den är det påsydd dekorsöm som gör att det blir lite mkt rysch pysch på dem. Sen den där ankan och texten Newborn. Varför skriver man just newborn?

Nåja, är inte riktigt förtjust i så som de ser ut nu. Den där dekorsömmen sprättas bort vilket gjorde susen bara det. Sen funderar jag på en applikation att sätta över ankan och texten så kommer de att bli riktigt bra.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag har lite undringar...
Får man lov att bidra med en stickad babyfilt i grönt och ljusbrunt till djungelrummet?
och har ni några dopkläder som ni har tänkt att använda eller kan man bidra med en liten kofta med tillhörande mössa och sockar i vitaste vitt?