söndag 14 september 2008

Trasig :(

Vad ledsen jag blir :'(
Jag som hanterat min nya skatt (symaskinen) med stor försiktighet. Hur kan den bara få för sig att sluta fungera när det är dags att bli helg??? Felet med den är att nålen inte rör sig, och om den gör det och man syr så är det precis som om orken tar slut och den börjar sacka i farten. Har gjort allt som står att man får göra med maskinen så nu blir det till att lämna in den. Och har jag stor tur så är den tillbaka redan på onsdag då jag vet att min butik ska ha dit servicemannen då *hoppas* Så idag ska det sys på overlocken för första gången. Inget ont som inte har något gott med sig. Men först ska jag se videon som följde med, är totalt novis på en sån maskin men det ska nog bli fint. Blir väl dock inte så mycket färdigsytt innan den vanliga maskinen är tillbaka igen. När den är tillbaka ska jag lära mig att kanta med mudd,det verkar svårt men skam den som ger sig.Man måste ju våga för att man ska kunna bli bättre.


Inga kommentarer: