tisdag 9 mars 2010

Syhelg

Har bokat in mig själv på syhelg fredag kväll till lördag em iaf. Då blir det bara jag och mina maskiner och som det ska sys. Får till och med maten serverad och ska sova en hel natt för första ggn på 7½ månad.

Har en del byten och beställningar och förhoppningsvis kan flertalet bli färdiga. Men för detta ska gå i lås så håller jag tummarna att mitt paket från JNY design kommer i veckan, samt min minibeställning från Stoff och stil (bara ½ meter tyg och en massa tryckknappar). ade ju varit kul med obegränsad tygshopping men tyvärr. Så tiden som är kvar i veckan ska ägnas till utklippning av massa saker så det bara är att trycka pedalen i botten.

3 kommentarer:

LINDUS sa...

gud vad jag blir avundsjuk på dig...jag flyttar hem till dig över helgen så kanske jag oxå får sy utan de sura miner jag får här hemma.

Sjöormen sa...

Får jag också komma? Är roligare om man har sällskap har jag märkt nu när jag suttit hemma hos min mamma lite...

Unknown sa...

Låter kul hoppas det går bra och att det blir fina grejer!! Kramar