torsdag 4 mars 2010

Vad jag skickade i hemlispaketet

Min hemlige vän var Sagagos och detta var vad jag skickade till henne

  • Tjejerna fick varsin singoalla klänning. Fast båda adopterades visst av stora tjejen. Men då kommer de ju rejält till användning.
  • Mamman fick en vetevärmare för att vila axlarna med efter att puttat på gunga och grävt i trädgården (om hon har en) hela våren. För att skämma bort en trött mamma så blev det även en ask med badskum och en chokladbit att mumsa på. Allt i vårgrönt ;)
  • Mönstret var på dockkläder
  • Som sybehör skickade jag med några meter snedslå
  • Tyget var ett bomullstyg fullt med färgglada sländor.
Vad hon tyckte om paketet kan ni läsa här

1 kommentar:

Sagagos sa...

Tack så hemskt mkt för paketet!
d tog ända tills nu för att jag skulle hinna sätta mig ner och leta vem som låg bakom lilla hjärtat!

renoverar köket för fullt så det tar all tid...

S var hysteriskt arg när jag försökte förklara att den stora klänningen nersmutsad till max (dessutom rätt lång just nu) inte var en passande klädsel med gummistövlar till i -18 på väg till ikea...

men hon fick som hon ville med klänningen och jag fick byta ut gummistövlarna ;)

tack än en gång!