måndag 10 november 2008

Min första Swap

Japp, jag har testat att vara med i min första swap. Idag är det dags att skicka paketet och jag väntar med spänning när mitt dyker upp. Det som skall bytas är en julstrumpa. Har pillat och knåpat med min i en veckas tid nu men igår kväll blev den äntligen färdig.

Själva arbetet var inte alltid en dans på rosor, har lärt mig en hel del faktiskt. Hoppas att den blir uppskattad för även om det finns skönhetsmissar på den så tycker jag att den är otroligt charmig. Det är så man vill behålla den själv faktiskt. Bild kommer tidigast torsdag för då är det publiceringsdag.

En kompis från skåne kom förbi här hemma och vi kom in på det här med sömnad, stickning och virkning. Så nu blir det troligen ett byte oss emellan. En virkad sjal till mig och 3 klänningar till hennes systers barn i julklapp. Ska bli otroligt spännande faktiskt.

Sen fick jag reda på att min kompis har fått en liten flicke J nu i dagarna. Så då måste lilla J bara få sig ett paket me.

Mycket på g på min syfront. Får ta tag i dem snart.

Inga kommentarer: