söndag 2 november 2008

Testandet fortsätter

Japp, många dregglisar blir det. En av dessa ska bli present till min kompis lill* som kommer vilken dag som helst. Har även blivit en hejare på att banka tryckknappar för många blir det nu när jag fått hem de. Hade ju ett x antal alster sedan tidigare som jag börjat sätta knappar i. Några av dem har även förärats med namnband men inte alla...

Material: Döskalletyget är från lokala tygaffären. Hundtyget kommer från stoff och stil och elefanterna från Jofotex. Gillar hundarna skarpt, ska nog köpa någon meter till av det tyget.

Mönster: Härifrån

Nu har jag en liten hög som väntar på någon som kan använda dem...

1 kommentar:

GOBLIgobli sa...

Tack för din kommentar och jag blir jätteglad över att bli få länkad. :-)
Kanonfina dregglisar du gjort, de där tillhör kategorin "saker jag ska testa men aldrig blir av"... men nån gång ska jag! :-)