tisdag 7 juli 2009

Fjärilar i magen

nej inte ännu. Däremot på väggen... Hade tänkt visa dem i ett sånt där tjusigt inlägg där bilderna är som ett fotocollage. Försökte lite ikväll att göra ett men blev tyvärr inte klokare. Någon som har tips om lättanvänt program?? Så än så länge får ni hålla till godo med mina icke redigerade bilder på rad.

Jag har sytt 5 st fjärilar som pryder vikväggen bakom vaggan. Mönstret till dessa hittade jag här
När jag sydde dem tänkte jag att det fick inte bli för många, men tror bestämt att det skall upp några till. För att höja mysfaktorn lite eller vad tycker ni??

Fjärilar på vikvägg.
Några kompisar till skadar nog inte


Knyttets egna hörna

2 kommentarer:

Millamolla sa...

Hej och tack för kommentarerna på min blogg!
Jag använder både Photoshop Elements och Photoshop CS4. Men till bloggandet rekommenderar jag
Elements. Jobbar som fotograf så CS4 används då...
Maila mig om du behöver hjälp!
Förvaringen får nog stå på erat skötbordet i några månader...jag kan inte ha någonting i närheten längre. Allt pillas på och åker i golvet ;-)

od Andulky sa...

En sån mysig och fin hörna!!