måndag 6 juli 2009

Förvaring till skötbordet

Äntligen ett livstecken från min sida. Den senaste månaden har varit ganska hektiskt men från och med idag har jag semester och från den 20 Juli kommer jag vara föräldraledig så jag hoppas på att få lite tid att sy och utvecklas lite mer inom det. Inspiration saknas inte och har ett par alster på g så inläggen kommer nog i snabbare takt snart.

Idag blev jag äntligen klar med lite förvaring till alla småpryttlar på skötbordet.


Mönster: Från Ikea men höjden på dem är ändrade. Är 4 korgar sydda totalt.
Material: Från stoff och stil, gillar verkligen dessa mönster.Mellanlägg från lokala tygaffären.
Sömnad: Gick smärtfritt men beöver fortfarande träning i att sy det sista för hand.

2 kommentarer:

od Andulky sa...

Snygga!! Ska också sy såna när jag får tid!

Millamolla sa...

Kanonfina! Måste fråga -kör du mellanlägget ända ner eller lämnar du en cm ? Jag har svårigheter att sy på botten...
Gillar tyget jättemycket!
Men får dom stå ifred på skötbordet? ;-)