söndag 15 februari 2009

Ändrat utseende

Så var det nytt utseende på bloggen igen. Fanns några delar i de mallar jag använt som jag inte varit riktigt nöjd med. Och eftersom jag ej kunnat åtgärda några manuellt i html-redigering så har jag helt enkelt testat nya mallar. Det går framåt måste jag säga, men det finns ju en möjlighet att fler justeringar kommer att göras. Men lite nya makeup är väl aldrig fel ;)

I helgen har det inte blivit något alls sytt. Har varit på fest med mina kompisar, fast innan dess så sydde jag en lagväst till vår maskot. Han passade riktigt bra i den, och så fort den är helt färdig, så ska jag begära bild på den eftersom den bor 20 mil härifrån. Enda som återstår är att lägga en fåll runt ärmarna, efter noga danstester med maskot så kom vi fram till att det skulle bli bästa lösningen.

Inga kommentarer: