måndag 16 februari 2009

Hit skall jag

Titta vad jag hittade idag :D http://symassan.wordpress.com
Jag bara måste ju dit och kolla om jag kan hitta lite roliga saker som skulle vara bra att ha :P för det är ju så ont om såna saker och dessutom är ju inga fler tyger på väg *lurar nog ingen* Väntar spänt på det nya velourtyget med stjärnor på från mjuka tyger. Därifrån väntar jag även interlock med apor, stjärnor och äpplen. Mums va mkt skoj det kan bli. Som om inte det skulle vara nog så väntas JNYdesign ta fram kanintyget i nya färgställningar... och så hörde jag en fågel viska om ett nytt elefanttyg (har jag för mig) i plommonlila. Som lite grädde på moset så kom idag en mindre laddning från stoff och stil. Jag är nu stolt ägare till lite röda elefanter och lite nya muddfärger.

Bild från Stoff och stil


Sen tänkte jag... att om jag ändå är i Malmö på mässan så bara måste jag ju en sväng om Stoff och stils butik och kolla läget. *drömmer om massa pengar* och ett större förråd till mina älsklingar och sen lite mer tid att sy. Men jag tror att det är många där ute som har samma önskan.

2 kommentarer:

Marie Frost sa...

Jadå, samma önskan finns här med! Det är ju så kul med nya tyger!

Anonym sa...

Bokar genast in symässa i Malmö i min kalender ... och ett besök på Stoff och stil, fast det blir redan till veckan (jag vill också köpa lite elefanter).