söndag 1 februari 2009

Inte denna gången heller

Jag försöker verkligen verkligen verkligen att få det snyggt även på baksidan när jag kantar. Men fortfarande går det inte som jag vill. 20% är jag nöjd med resten är inte lika bra. Men det är helt klart en förbättring sedan första byxorna. Ojoj, tittade på dem idag och jag kan bara konstatera att det går iaf framåt för mig. Utsidan har oxå förbättrats avsevärt och det är skoj.

I min iver när jag plussade så klipptes dessa röda hängselbyxorna till. De har blivit liggandes tills idag och jag är glad för det. Idag var jag på färghumör och skojade till det lite med orange mudd. Tanken var brun från början... Storlek 50 och precis som mina andra hängselbyxor är mönstret från ottobre. Velour och mudd från Stoff och Stil. Gjorde lite större benmuddar än vad mönstret har annars är det orginal. Saknas bara knappar...

2 kommentarer:

Anna-Snoddas sa...

Oj, vad du ligger i! Jättefina kläder! Byxorna var supersöta! :)

Sjöormen sa...

Om bara mina projekt kunde gå lika snabbt... Håller fortfarande på med min sjal :)