måndag 9 februari 2009

Här skall sys

Även idag har symaskinerna fått vila lite. Men snart så smattrar de på igen. Känner mig iaf lite flitig nu när jag klippt till 6 plagg som skall sys ihop. Oki, fuskstartade med 2 av dem för ett bra tag sedan, men klippte till det sista till dem idag.


Det skall bli 2 bodies, 2 av någon omlottvariant på lekdräkt (som jag aldrig testat innan) och 2 muddisar. Mycket djur blir det, men det passar till små barn tycker jag. Tänkte jag skulle våga vara lite crayzy i mina färgkombinationer, mer om detta när den kreationen är färdig.

Lite mat i magen sen kanske jag tar tag i att rita några ytterligare mönster. Vi får se om jag orkar

1 kommentar:

[ LiEmEl ] sa...

hejhej hittade din blogg nu som först, är själv en sybloggare =)
vad otroligt mycket fint du har sytt, o grattis grattis till knodden i magen.
hit kommer jag defintivt att komma igen =)