fredag 13 november 2009

Den som väntar på något gott...

Väntar typ hur länge som helst. Direkt efter första symässan och alla började visa sina fiiiiina inköp och det underbara djungeltyget så beställde jag en meter för vem vill vara utan? Jag är fortfarande utan men det kommer förhoppningsvis innan månaden är slut. Läste även att Jenny skulle ta fram molnen i svart och i lila. Me like :D Tur sambon oxå gillar molnen ;)

Trollen dimper väl ner i nästa vecka *hoppas* Skrev ju tidigare att de veloursorterna jag spanat in hade tagit slut. Har hittat de flesta nu och några godbitar ska flytta hem till mig :D

Sen dregglar jag lite över Jofotex tåg, hoppas några av dem kan spåra ut och dimpa ner i min brevlåda. *önsketänkande* Lite mer guldpengar i kappsäcken hade inte varit fel.

Men i väntan på att de paketen ska komma så har jag bytt bort mina elefanter. Så spännande det ska bli.

Så det blir att vänta lite till... men har en massa utklippt så länge för att göra plats så jag är definitivt inte rastlös.

Inga kommentarer: