måndag 6 april 2009

Mjukatyger.se

Som säkert många av er redan vet så har ju hon på mjukatyger.se råkat ut för en del tråkigheter i samband med den nya leveransen. Är ljusår sedan man gjorde förhandsbeställningen så vad jag egentligen beställt minns jag inte till 100%. Men det var i gult, lime och turkost som mycket gick, det minns jag eftersom jag ville ha så könsneutralt som möjligt. Har iofs inget emot rosa på killar, men det ska vara i måttliga mängder. Ex. en rosa body under en slipover kanske så förstår ni hur jag tänker.

Idag har jag och många med mig fått mail från leverantören, och jag tror att det bara var min limeinterlock med stjärnor som inte kom. Bytte mot ett gult jerseytyg med bruna stjärnor på. Det tyg jag planerat mest med, mitt gula tyg med bruna apor kom inte :( men man kan inte få allt. Hoppas att allt annat är med i paketet som bör vara här på onsdag *längtar*

Inga kommentarer: