måndag 1 februari 2010

Beställning del 2

Min första beställning innehöll några scarfs till, men eftersom jag tycker det är lite småjobbigt att trä om Overlockmaskinen så ville jag sy färdigt allt med vit söm innan jag bytte till brunt. Nu ska det bara knappar i men det fixar jag sen.

Material: Gröna apor och filurer från Mjuka tyger. Apor och lejon från JNY design.

Mönster: Från sytråden på familjeliv

Kul att sätta saxen i både det gröna och gula tyget. Premiär trots att det legat i mina gömmor ett tag. Det blåa är nästan premiär det med kan man säga för pyjamasen som klipptes ut är inte färdig på långa vägar ännu och tösen har vuxit ur den för länge sen.

1 kommentar:

Birsen sa...

åå vill ha dom nu!

Dom byxorna zelda fick med broderd nan var ju skittuffa! kan man få beställa en till min lilla efe tro?