söndag 14 februari 2010

Visa din kärlek

Idag blir det ett helt inlägg utan sömnad. Det har idag varit alla hjärtans dag, men det har inte uppmärksammats här hemma direkt. Har inte varit kry så vila har varit bästa medicinen.

Mörkret ligger tätt i staden här hemma denna vecka. Några kanske såg inslaget på Efterlyst i onsdags, att en 18 årig kille försvunnit och fortfarande finns inga tips om var han kan vara. Det har arrangerats sökningar av frivilliga här och där, men utan resultat.

Nån dag senare så hamnar en ung man framför tåget och avlider. I helgen inträffade ännu en hemsk händelse när ännu en människa valde att avsluta sitt liv. Är inte bekant med någon av dem, men överallt finns människor som är nära berörda av dessa tre händelser.

Jag ska verkligen försöka att hålla mer kontakt med nära och kära, man vet aldrig när de försvinner.

Med kärlek till alla läsare, nästa inlägg blir sömnad, för symaskinerna har gått varma.

3 kommentarer:

Unknown sa...

Du har rätt i det du skriver! Man ska verkligen försöka hålla kontakt med alla nära kära! Man vet ju aldrig!! Du jag ville passa på att fråga en sak! Ditt märke lilla hjärtat som du har på dina varor! Var har du beställt det märket!Har ett eget märke jag vill beställa nämligen! Glad alla hjärtans dag förresten! Kram Bella

Sjöormen sa...

Så sant! Tänker på er även fast vi inte hör av varandra så ofta. Kram på er! :-)

Unknown sa...

Hej Sandra!
Du har en body som är gul med apor på som jag verkligen gillar! Har du gjort den själv? Hade varit jätte kul om du hade kunnat göra någon sån i typ storlek 68 med Lucas skrivet på den! Om jag hade kunnat beställa en sån av dig?? Kram