fredag 26 februari 2010

Hemlispaketet


I onsdags kom mitt hemlispaket :D Var så spännande för det var första ggn det var en riktig hemlis vem som låg bakom paketet. Direkt när jag såg mössan så var min första tanke TISA och tänka sig det var det. I paketet fanns allt detta
  • Zelda fick en randig klänning som sitter jättebra.
  • Jag fick en virkad mössa som använts väldigt flitigt sen paketet öppnades. Har länge tänkt beställa en till mig själv. Och kanske dags att beställa en i alla fall så man kan byta med en :D
  • Tyget är lite åt korallhållet med blommor på, redan tvättat och klart. Inga klara planer än vad det ska bli.
  • Mönstret är om jag tolkat rätt maskeradkläder. Perfekt att kunna göra presenter sen när alla lillans kompisar fyller år.
  • Sybehör fick jag tryckknappar och storlekslappar. Har aldrig använt såna lappar innan så det ska bli ett sant nöje.
  • Vårigt blev det med lite fröpåsar. Här ska sås så vi får en fin blomsterpark i sommar
Tack tack Tisa!
Försökte lämna kommentar på din blogg men det funkade inte

1 kommentar:

Unknown sa...

Hemlisbyte? Vad är det? Något du och några vänner har eller?? Kram