måndag 1 februari 2010

Julhemlis del 2

Riktigt så sen med bloggandet är jag inte att jag inte hunnit sen jul. Men Pumpalot som var min hemlige vän har ju som säkert många känner till haft symaskinsproblem ett bra tag. Men idag kom det äntligen, som vi väntat med spänning. Ett välfyllt paket som vi ju var tvungna att prova med en gång ;)

I paketet fanns det mössa, scarf och vantar i det lila stjärntyget.
Perfekt eftersom vi inte har några fodrade vantar när jackan snart åker på

Sen var det ett finfint halsband till mig,
Zelda fick bara låna när vi packade upp

Sen fanns det dessutom ett par supercoola byxor.
Dessa är i storlek 80 så de bör vara lagom till hösten.

Ingen kan ju missa vems byxor det är ;)

Man blir inte mindre sugen på en till maskin när man ser hur mycket fint man kan brodera. Hjälper nog inte ens om jag önskar mig en i 30 års present.

Tack snälla Pumpalot för det superfina paketet.

2 kommentarer:

od Andulky sa...

Superfint!!!
En sån underbar liten sötnos!!

Fangoria sa...

Åh vad mycket fina inlägg! Både du och Pumpalot har sytt mycket fint! =) Vilken söt liten tjej du har!