onsdag 3 februari 2010

Byte & Pif

Lycka idag igen när man öppnade brevlådan. Inte nog med att Stoff och stils vårkatalog med massa godsaker damp ner och kan tömma vems kreditkort som helst utan där låg även ett finfint paket från Tisa.

Före jul nån gång skrev jag upp mig på en Pif hos Tisa och idag kom mitt paket. Ett par byxor till lillan i en härlig cerise och svartrandig velour. Lite stora än så länge vilket är perfekt, då har hon något att ha sen... vilket mycket väl kan vara vilken dag som helst i de små livens värld. Tack tack!



Tisa i sin tur var i behov av en bit turkos stjärntrikå till sina stora pojkar. Och eftersom jag hade en bit som bara låg och värmde tyghyllan så kunde jag tänka mig avvara den. Zelda klär dessutom inte så bra i den nyansen av turkos så det var inget svårt val. Några dagar tidigare hade jag efterlyst ett byte i pirattyget och turligt nog hade Tisa en bit och sydde en klänning till lillan av det. Sambon kommenterade klänningen och tyckte den var cool. Hon kommer vara tuffast på stranden i sommar, ett litet huckle på huvudet så är outfiten klar ;)


Tisa hade som mål att vi skulle få paketet innan bebisen kom så nu håller vi tummar och tår att hennes bebis har kommit.

Inga kommentarer: