måndag 1 februari 2010

Röjning i syrummet

Det man inte hann blogga om förra månaden får man ta igen när man har möjlighet. Därav mitt spammande idag ;)

I alla fall, så har jag tänkt försöka sy upp småsnuttar som blir ibland så får jag väl lägga färdiga alster på lager och försöka vara med på någon torgdag till hösten.

Sen undrar jag om det finns något bra tips på hur man kan vända bilderna om de publicerar sig själva på fel håll mot vad jag vill?? Brukar ta bort dem och lägga till dem tills de blir rätt men det betyder ju att jag får hur många bilder som helst i bildmappen.


Dessa scarfs sydde jag i mitt nya mönster som är lite mindre än mitt första.
Tyger är köpt på Gittes Tygkällare


Ett gäng dreggel/kräklappar för de minsta. Använde dessa jättemkt istället för dreggelscarfs när lillan var liten (nyfödd-4 månader) då dessa är nättare på de små liven. Hund och mussepiggtyget är del i mitt projekt bli av med snuttar. De andra var okynnessömnad nån gång före jul som färdigställdes nu så när som på tryckknappar.

1 kommentar:

Sjöormen sa...

Oj, vad kreativt! Önskar jag hade mer tid att tillbringa i syrummet, men jag är helt slut efter jobbet nu för tiden.