torsdag 21 maj 2009

Mittrapportering av majlistan

Mitt och mitt kan ju diskuteras, men en rapport om hur det går kan ju vara på sin plats.

  • Påsförvaring till mamma Klar. Tänkte hon skulle ta en bild hur bra den blev.
  • Babylekfilten till Knyttet Ersätter den med vagnsfilten, för lekfilten ska helt kasseras för den går verkligen inte som jag vill.
  • Egen kattsäng till Fluffen
  • Testa mitt egenskapade bodymönster. Jodå, ska bara sätta knappar så kommer rapport om den.
  • Fixa draperierna till jobbet Sytt och upphängt. Skulle varit fina stjärnor på men textilfärgen var för ljusa tyger så det sprack. Vi får fundera på vad som kan ersätta dem.
  • Pröva trycka på tyg Har jag gjort. Blev fina stjärnor på en Body. OM jag ahde haft brun textelfärg så hade jag tryckt med mina nya stämplar idag.
  • Tygburkar till skötbordet
  • Tygburk till köket Den är klar och funkar ypperligt bra.
Summa, kvar att göra är kattsängen till Fluffen, sätta knappar i en body och sy burkarna till skötbordet. Efter morgonens burkknåpande borde det ju gå som en dans :D Låter överkomligt helt klart.

Inga kommentarer: