fredag 1 maj 2009

Majlista

Bara att inse att allt inte gick som planerat med Aprillistan, men igår kom hälften av tygerna från Mjuka tyger så nu kan jag ju börja färdigställa några saker. Gör en Majlista ändå för att se om jag kan lyckas denna gång.

  • Påsförvaring till mamma
  • Babylekfilten till Knyttet
  • Egen kattsäng till Fluffen
  • Testa mitt egenskapade bodymönster.
  • Fixa draperierna till jobbet
  • Pröva trycka på tyg
  • Tygburkar till skötbordet
  • Tygburk till köket
Japp, det får vara min lista för månaden så får vi se vad som knåpas ihop. Tycker själv det blev riktigt mycket förra månaden.

Har förövrigt skaffat hem en modell så jag kan fota när dockkläderna jag började pyssla på under april är färdiga.

2 kommentarer:

Bustråden sa...

Vilka av dina tyger kom igår, jag fick mina i trikå, jag började undra om de missat att medela ett av paketen men då var det samma för dig med.

Marie Frost sa...

Du fick ju gjort undan en massa UFO:n under förra månaden, jag tror att jag fyllde kvoten för min egen utmaning med nöd och näppe!