lördag 25 april 2009

Tyger on the way

Äntligen har jag fått besked om att mina tyger är på väg... jag måste stått långt ner på förhandsbokningslistan för mitt skickades tydligen bland de sista. Men men, det betyder att jag inte hinner slutföra alla mina aprilprojekt som tänkt...

Men eftersom jag sytt en massa annat så får jag väl ta de punkter som är kvar som en bonus att jag har lite att göra i maj oxå :D

För hoppningsvis så blir det lite sytt i helgen... är ju mest då jag hinner och orkar sy numera. Ska fortsätta rita mönster till dockkläder... när jag hinner hälsa på hos föräldrarna ska jag se om jag hittar min gamla docka, den kan verkligen behöva en ny garderob. Allt för att roa sig lite...

Hittade 2 fina klänningsmönster, jeansmönster samt skjortmönster som jag gillade i nyaste Ottobre.

Nu ska jag kanta mina senaste tyger så jag kan tvätta dem under dagen... kanske blir någon mer stuvbit efter besöket i tygaffären :P

Inga kommentarer: