tisdag 14 april 2009

Mittrapportering av aprillistan

Nu har redan halva april gått i världens raketfart och tänkte uppdatera hur mycket som finns kvar på min lilla lista. Har ju som brukligt råkat slinka igenom en massa andra roliga saker som jag fixat istället :P

  • Sy klart mina 5 skötbordsöverdrag som ligger tillklippta. 2 är helt klara, 1 är på gång.
  • En body till lilla Knyttet i något av de nya tygerna som skall bilda set med ett par bruna byxor. Väntar med spänning på de nya tygerna fortfarande. Tänkte även passa på att modifiera ett bodymönster.
  • En body som ska passa till både de röda och de limefärgade byxorna. Väntar på de nya tygerna.
  • En present till en kompis som ska få nu i april. Måste klura ut något roligt - har lite idéer, men kan ju vara kul att se om det är en tjej eller kille först.
  • Present till en kompis som fyller år Halvfärdig. Resten ligger utklippt i syrummet, men han inte klart innan kalaset.
Sen var det det där med aprilutmaningen. Att färdigställa 4 UFON
Här har jag lyckats betydligt bättre och 3 av 4 är redan färdiga. Skönt det!

Slutsats, jag har visst en massa kvar att pyssla med på listan trots att jag varit flitig i systugan. Men till helgen har jag inget inplanerat så kanske kan beta av lite då. Har ju lite andra idéer här hemma som vill se dagens ljus.

1 kommentar:

Katja sa...

så mycket du har pågång i systugan =) Kul!