torsdag 21 maj 2009

Nästa helg...

vid den här tiden har jag gjort mitt första Stoff och Stil besök (tror jag). Vi ska nämligen vara sociala nästa helg och först åka en sväng och träffa alla mina gamla studiekompisar på fredagen. Ska verkligen bli skoj. Sen på lördagen ska vi dra vidare mot Eslöv och för första gången hälsa på min syster och hennes kille. Ska bli trevligt. Och eftersom killarna bestämt sig för att spela golf så har jag paxat lillasyster för en runda till Malmö och lite tygshopping (om vi kommer fram vill säga). Har några födelsedagspresentskuvert som jag tänkte skulle få följa med, borde ju bli några fina meter tyg på det.

Hade helgen bara varit några dagar längre så hade jag även stannat till på Gittes igen, inte klokt med tyger där fanns. Men eftersom vi ska ner till Kristianstad i höst igen på kalas så spar jag det besöket och då kan man ju även köpa lite mer Knytteanpassat. Ska bli spännande.

Måste bara visa vad jag fått i present också :D Superduperfina stämplar (fick välja dem helt själv också.

Och som om inte det var nog så damp det ner ett stort mjukt paket hemma med. Underbara kaniner som jag bara väntar på att få tvätta... men för att vara en god granne så väntar jag till 10 så folket får sova.


Dessa färger fick pryda min tyghylla, men jag har hört att de
med rött tryck är fina så kanske det får flytta hem några till sen

2 kommentarer:

Sjöormen sa...

Vilka gossiga tyger :-)
Är själv lite sugen på att ta tag i symaskinen igen, men orkar inte riktigt än. Är en massa saker som måste plockas undan först och det orkar jag inte. Ser fram emor huset och ett alldeles eget syrum!

Ceci sa...

Hej där! Det kan säkert vara en sådan vagn du låg i när du var liten, jag låg i den jag gjort om och vi är ju nästan jämn "gamla" =) Fina kaniner, jag väntar fortfarande på mina... När är bebisen beräknad?