måndag 4 maj 2009

Städning i syrummet

Igår när jag var färdig med alla mina skoluppgifter tänkte jag roa mig med att sy lite. Något nytt och kul, har ju en massa tankar som jag vill förverkliga. Men istället så börjar jag färdigställa en massa saker som bara låg där och skräpade och tog onödig plats för mitt skapande.
Först ut i bloggen blir ett till färdigt skötbordsöverdrag. Finns inte mycket att orda om, då allt finns allt läsa omi inläggen här . Ser väldigt bubblig ut i kanterna men det är den inte.

+ Går bättre och bättre med kantbandspressarfoten. Vad skulle jag göra utan den?
- 2 resårband kom inte in under kantbandet, men det syns inte för det är på baksidan. Men jag vet om det...Några dagisväskor som legat långt ner i UFOhögen har sett dagens ljus. Sen fick jag klart en shoppingkasse med av bara farten. Men nu har jag bloggat om några såna här alster redan så det är ju inget nytt i sömnadsväg. Roligt är det i alla fall att leka med de olika tygerna och shoppingkassen ska jag försöka komma ihåg nästa gång jag handlar... försöka. Lite mindre blev det iaf på strykbordet efter den rensningen.

1 kommentar:

Ahlard sa...

Tack Sandra:) Jag är förälskad i väskor just nu och måste lägga ner tryckandet några dagar och göra mig en väska. Men jag är ingen sytalang så jag tror inte dom blir fina som dina gaahh. Och vad gäller apor lejon får jag nog snart svar på om det blir JNY-design som trycker upp dem, annars kanske jag vänder mig till någon annan. Jag håller också tummar och tår:) Kram och sov gott