lördag 28 mars 2009

2 av 2 bodysuits

Så vart den då äntligen klar, den andra bodysuiten som jag klippte till för en halv evighet sedan. Att den blivit liggandes typ de 2 senaste veckorna är för att jag funderat på vilken muddfärg jag skulle vilja ha. När jag klippte till den så var det lime som gällde, men sen tvekade jag och glad är jag för det.

Mönster: Från Ottobre 6/2007

Material: Elefanter från Jofotex, Lime och turkosfärgad jersey från Stoff och Stil.

+ : Ännu nöjdare med min kantning, nu börjar det arta sig på riktigt. Och att kombinationen blev så skön i min smak.

- : Skulle väl vara att jag vill hitta ett "riktigt" bodysuitmönster till min lilla. Mönsterpassning är ju något jag kan bli bättre på med.

1 kommentar:

Bustråden sa...

å det blev ju jättefint med den kombinationen meed!