lördag 28 mars 2009

Utvärdering av marslistan

Månaden börjar närma sig sitt slut, så ett bokslut vore väl på sin plats hur det gått. Så här såg listan ut:

I Mars månad skall jag göra:

  • Banka i knappar i alla plagg som bara ligger och väntar på det.
  • Äntligen sy ett babynest
  • Sy klart de 2 bodysuits som ligger på strykbrädan
  • Kanta det sista på 2 bodys
Hur gick då månadens lista?
Alla knappar är äntligen bankade på plats och Knyttets kläder ligger fint i sin låda. Väntar bara på ny tvätt eftersom katthåren gillar kläderna. Mars månad har nu 3 dagar kvar, kanske, kanske inte blir det något babynest sytt. Jag väntar nog med det, har några andra projekt som jag skulle vilja göra. Men man vet aldrig med mig. De 2 bodysuiten är fixade och klara, även bloggade och knapparna är i så det är fullt godkänt på den punkten. Och de där 2 sista bodysarna, det var ju kaninen och de röda ugglorna och som bevis att de är klara har jag ju redan bloggat om dem. Helt klart nöjd med Mars månad.

I natt ska jag klura på en aprillista. Får välja projekt noga så man hinner med allt viktigt.

Inga kommentarer: