söndag 1 mars 2009

Det började redan för 15 år sedan

Ett par bloggare har visat upp alster som de sytt tidigare i livet innan de kom igång på allvar. Nu när jag går igenom alla mina flyttlådor så dök ett sådant projekt upp.

Denna grytlapp med maka/make finns i mina gömmor. Sydd någon gång runt åk 6 tror jag men kommer inte riktigt ihåg. Gillade verkligen syslöjd på den tiden och kanske kanske... om jag någonsin blir klar med det så har jag ett projekt till att visa upp.
Jag har ett oavslutat projekt från åk 8... den är halvfärdig men skulle bli rikigt bra till knyttets vagn så vi får se.

Kul när man kan använda sina gamla alster - ska verkligen försöka mig på att använda grytlappar nu när jag har så många fina. Använder mest handduken på spisen när jag lyfter ut saker ur ugnen.

Inga kommentarer: