lördag 28 mars 2009

Ufo mot nya höjder

Denna body tillhörde den högen som jag klippte till för evigheter sedan. Förra veckan fick den muddkant och idag blev äntligen knapparna islagna. Har för övrigt slagit i alla knappar nu som jag låg efter med *applåd* Ursäkta den dåliga bilden, men den andra kameran måste laddas och det är inte gjort under hela dagen.


Mönster: Det vanliga i kollektion mini. Kommer från F.A.E

Material: Kaniner från JNY design, brun jersey från lokala tygbutiken och knappar från stoff och stil.

Upp: Den är äntligen klar.

Ner: Inget så direkt. På bilden ser den sne ut men det är den inte.

Ska bara sy ett par bruna muddisar så har jag flera matchande set. Sen är det bara bebis som fattas. Sen skulle jag gärna färga lite av mina kaniner som jag har kvar. Gult är en färg, och turkost. Men vill ju ha lite mer tyg att stoppa in då med.

Inga kommentarer: